Radio Facts


Έχω μετατραπεί σε ένα είδος μηχανής που αλέθει δεδομένα και βγάζει συμπεράσματα.
Κάρολος Δαρβίνος, 1809-1882, Βρετανός φυσιοδίφης

H σκέψη του Δαρβίνου φαντάζει επίκαιρη για τους διαφημιστές και τους ανθρώπους του ραδιοφώνου. Οι ερευνητές συλλέγουν και καταγράφουν τις προτιμήσεις του καταναλωτικού κοινού (performance monitoring), τις τάσεις, τις συμπεριφορές, τις συνήθειες, τις επιλογές, τα συναισθήματα (Data-driven media plans & insights).

Τα data αποκαλύπτουν τα βαθύτερα ψυχογραφικά δεδομένα και, πλέον, με τον επαγγελματικό σχεδιασμό των επαγγελματιών του ραδιοφώνου, το περιεχόμενο του προγράμματος και το γενικότερο positioning του (ραδιοφωνικού) μέσου, το ραδιοφωνικό προϊόν ανταποκρίνεται στη στόχευση των media planners και των προϊοντικών μηνυμάτων (messaging).


Πηγή: Έρευνα μέτρησης ακροαματικότητας των ραδιοφωνικών σταθμών της ΑΕΜΑΡ

Το ραδιόφωνο αναπτύσσει δεσμούς με το κοινό του όσο κανένα άλλο μέσο.

Πηγή: Ευρήματα ερευνών του Pew Research Center, ενός κορυφαίου ερευνητικού fact-tank των ΗΠΑ